keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Kyllä mä niinku hengissä oon


Hengissä ollaan, enemmän tai vähemmän. Aika, into ja energia eivät vaan meinaa riittää tällä hetkellä oikein mihinkään saati blogille. Aikaa vie muun muassa työt ja niiden jälkeen otetut päikkärit hahas. Mutta jos jätän ne väliin (kuten tänään) niin olo on enemmän tai vähemmän zombi koko päivän. Jännää eikö?

No oikeasti halusin vaan tulla sanomaan, että oon kunnostautunut twitterin kanssa, joten saa lisäillä!

Täältä löytyy:  https://twitter.com/#!/gatriga

Lisäksi opettelen käyttämään mun uutta puhelinta. Kukahan arvaa mistä kapineesta on kyse? Vinkkinä sen verran, että vielä hetki sitten nauroin, että "eihän toi ees oo mikään puhelin, toihan on ihan lelu". Nyt mulla on se lelu. Se on kiva.


Talvella napattu kuva nyt, koska TÄÄLLÄ SATOI TÄNÄÄN LUNTA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SHOW ME SOME REVOLUTION!